بســـــــم الله الرحمن الرحيــم

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَيا مُعِينَ الضُّعَفَاءِ يا صَاحِبَ الْغُرَبَاءِ يا نَاصِرَالْأَوْلِياءِ ...

خدايا از تو مي خواهم به حق نامت اي ياريگر ناتوانان ، اي همنشين غريبان ، اي يار دوستان ...
اللهم صل علي محمد و آل محمد

و عجل فرجهم و اهلك اعدائهم

السلام عليك يا بقيه الله الاعظم ( روحي لك الفداء )

تا طلوع خورشيد فقط 4 روز مانده است ... كاش ، ديگر بيايد !

 

دوستان عزيز

سلام ؛ صبح تان سرشار از عشق ونور باد

 

پنج شنبه ، سالروز ولادت قطب عالم امكان ، دردانة هستي ، منجي عالم بشريت ، ابن الحسين ، خاتم الاوصياء ، ابا القاسم ، فارِس الحجاز ، غوث الفقرا ، گل نرگس ، عزيز دلهايمان ، صاحب العصر و الزمان ، حضرت سيدنا و مولانا بقيه الله الاعظم ،ابا صالح المهدي( روحي و ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداء ) مي باشد .

پيشاپيش ضمن عرض ادب ، ارادت و تبريك به محضر مولا و سرورمان ( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) و عرض شادباش و احترام به شما دوستان عزيز ، مطلب امروز را تقديم مي نمايم :

حضرت مولانا اباصالح المهدي ( روحي له الفداء ) در كلام مرحوم آيه الله بهجت ( رحمت الله عليه )

 

به خاطر اعمال وگناه ماست که آنحضرت(عج)، هزار سال در بيابانها در به در و خائف است !

 

افسوس که همه براي برآورده شدن حاجت شخصي خود به مسجد جمکران مي روند ، و نمي دانند که خود آن حضرت ( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) چه التماس دعايي از آنها دارد که براي تعجيل فَرَج او دعا کنند !

آيا مي شود رئيس و مولاي ما حضرت ولي عصر ( عجل الله تعالي فرجه الشريف )محزون باشد، و ما خوشحال باشيم؟! او در اثر ابتلاي دوستان، گريان باشد و ما خندان و خوشحال باشيم و در عين حال، خود را تابع آن حضرت( عجل الله تعالي فرجه الشريف )بدانيم؟!

ما در درياي زندگي در معرض غرق شدن هستيم؛ دستگيري ولي خدا لازم است تا سالم به مقصد برسيم. بايد به ولي عصر( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) استغاثه کنيم که مسير را روشن سازد و ما را تا مقصد ، همراه خود ببرد .

دعاي تعجيل فَرج ، دواي دردهاي ماست .

انتظار ظهور و فرج امام زمان( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) ، با اذيت دوستان آن حضرت ( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) ، سازگار نيست !

چه قدرحضرت ( عجل الله تعالي فرجه الشريف )مهربان است ، به کساني که اسمش را مي برند و صدايش مي زنند و به ايشان استغاثه مي کنند ؛ از پدر و مادر مهربان تر است !

قلبها از ايمان و نور معرفت خشکيده است . قلب آباد به ايمان و ياد خدا پيدا کنيد، تا براي شما امضا کنيم که امام زمان( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) آن جا هست !

روايت دارد که در آخر الزّمان همه هلاک مي شوند به جز کسي که براي فرج دعا مي کند .

خدا مي داند در دفتر امام زمان( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) جزو چه کساني هستيم ! کسي که اعمال بندگان در هر هفته دو روز (روز دوشنبه و پنجشنبه) به او عرضه مي شود . همين قدر مي دانيم که آن طوريکه بايد باشيم ، نيستيم !

اگر اهل ايمان، پناهگاه حقيقي خود را بشناسند و به آن پناه ببرند، آيا امکان دارد که از آن ناحيه، مورد عنايت واقع نشوند؟!

حضرت غائب( عجل الله تعالي فرجه الشريف ) داراي بالاترين علوم است و اسم اعظم بيش از همه در نزد خود آن حضرت است . با اين همه، به هر کس که در خواب يا بيداري به حضورش مشرّف شده ، فرموده است: براي من دعا کنيد !

راه خلاص از گرفتاري ها، منحصر است به دعا کردن در خلوات براي فرج ولي عصر( عجل الله تعالي فرجه الشريف )؛ نه دعاي هميشگي و لقلقة زبان ... بلکه دعاي با خلوص و صدق نيت و همراه با توبه.